lauantai 30. maaliskuuta 2013

Long time no see

Jos joku jaksaa itteään vaivata asialla, minne oon hävinny, niin helpotukseks voin kertoo, että kyllä täällä hengissä vielä ollaan. Ainakin teoriassa. Sen lisäks, että oon muutenki sosiaalisesti niin kuollu ihminen, niin tällä hetkellä myös näin internetin välityksellä. Ei vaan yksinkertasesti oo aikaa. Niinkun aikasemmin jo mun päivärutiineja tänne päivittelin.


Pitää saada tää koulu suoritettua loppuun, mikä meinaa n. 8 tunnin työpäiviä työssäoppimassa, näyttösuunnitelmia ja lisäks opinnäytetyön tekemistä. Sit pitää varmistaa paikka seuraavaan kouluun, minne on melkeen pakko päästä. Tai meni muuten sellanen viissatanen taivaan tuuliin... Ei kiva.


Ja ärsyttää, kun ei oo ollu mitään kuvattavaakaan. Mun elämä on niin tylsää just nyt, ettei mulla oo mitään materiaalia tänne. Oikeesti. Ainoot asutkin on oikeestaan työasut, eli yöpuku (koska teen suurimman osan ajasta töitä kotona, niin vaatteiden vaihto aina vähän unohtuu) tai perus kauluspaita-farkut (kun oon ihan paikan päällä töissä). Niin ja sitten tietysti niinä päivinä kun mittari on plussan puolella, niin teen hommia parvekkeella, kun aurinko paistaa siihen niin sopivasti. Eli kerrospukeutuminen.


Aina sit kun oon saanu työt ja opiskelun tehtyä, niin oon yrittäny pitää tätä mun uudelleen alkanutta liikuntaharrastusta yllä. Heheh, otin jälleen käyttöön salkkaritaktiikan, eli sen sijaan että istun sohvalla, niin teen vatsalihaksia ja muuta Salkkareita kattoessa. Yks viikonloppu kerkesin käydä Savonlinnassa ja joinain iltoina paikallisessa yöelämässä, mutta lähinnä oon viihtyny läppärin ja pääsykoekirjojen parissa.


Ja koska mun 8 tunnin työpäivä tarkottaa yleensä 8 tuntia koneella istumista, minkä lisäks tunti pari valmennuskurssin luentoja netistä, niin hirveesti en oo jaksanu tätä samaa ruutua tuijottaa enää sen jälkeen. Eli on jääny tämän päivittämisen lisäks kaikki muutkin blogit lukematta. Ja näin varmaan jatkuukin aina 11.6. asti, kun tää kauhee lukurumba huipentuu pääsykokeisiin.

Joten, seuraavaan kertaan siis ja hyvää pääsiäistä !

2 kommenttia:

  1. Ihana toi banneri! Millä ohjelmalla oot tehnyt sen? :)
    http://ihavesomepictures.blogspot.fi/

    VastaaPoista