torstai 31. tammikuuta 2013

Uusi työ, uudet kujeet


Tänään alko työssäoppiminen! Heh, tulikin varmaan ihan yllätyksenä, kun oon joka postauksessa jo maininnu siitä.. Mut niin, oon siis Sokos Hotel Puijonsarvessa tekemässä markkinointi-, tuotteistamis- ja kokousjuttuja koko lopputalven ja kevään. Oon oottanu tätä paljon enemmän kun aikasempia top-jaksoja. Nyt pääsen ehkä tekee sellasta hommaa, mitä voisin joskus ihan työksenikin tehä. Tai enhän mä vielä tiiä, katotaan mitä oon mieltä parin kuukauden päästä. Mut kun vertaa aikasempiin harjottelupaikkoihin ja työtehtäviin niissä, niin joo, mielummin teen kyllä vaikka jotain mainoskampanjaa kun vedän vesijumppaa.


Ja saan tehä kaikkia hommia aika paljon myös kotona omalla koneella, ja se markkinointipuoli on muutenki aika itsenäistä. Jes, ihan huippua, työskentelen nimittäin mieluiten just itsenäisesti ja ihan omassa rauhassa.


Sitten aiheeseen liittymätön kysymys: miksen osaa tehä kynsiin liukuvärjäystä? Yritin tehä ja ihan karmeet, hirveet, rumat kynnet tuli, kuten kuvasta näkyy. Onneks tänään on sauna ja lakat lähtee kuitenki pois, niin saan tehä sitten illalla uudet. Ja aah, löysin niin ihanan blogin, Sonnelan, missä on niin ihania lakkauksia, että pakko kokeilla jotain niistä tänään!


Hahah, jos ei kynsien liukuvärjäys onnistunu, niin hiuksiin se tulee kivasti ihan luonnostaan, kun kasvaa tuo ihana maantien harmaani tuolta tyvestä. Ostin itseasiassa tosi blodin hiusvärin, millä oisin vaalentanu latvat ihan kunnolla, mutta en taida ihan vielä uskaltaa värjätä noita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti