keskiviikko 7. elokuuta 2013

Kuulumisia

Uus puhelin, uudet sovellukset! Tai oikeestaan Simonin vanha puhelin, jota oon nyt opetellu käyttämään.
Kuvat suoraan Instagrammista.
Tuli kesä takasin ja tykkään mun hiuksista. Paitsi että olin tyhmä kun värjäsin ne aikasemmin hirveellä vaivalla vaaleenpunaseks, koska tajusin myöhemmin, et se väri lähtee aina seuraavassa pesussa, enkä jaksa joka suihkun jälkeen värjätä hiuksia, niin nyt oon saanu jonkun viis kertaa pestä noita pidennyksiä ja vieläkin vähän punertaa.
Toiset kesähäät, jipii.
Uus menopeli, heheh. Hirrveen nätti. Livenä vieläkin rumempi, mutta jostain syystä tykkään. On toi jotenki niin siisti.
Töissä.
Mökki ja sauna. Ja uiminen.
Töissä on välillä ihan kivaa.

Alle kuukaus ennen kun alkaa koulu, jee !
Anna 6v menossa ekalle luokalle -fiilis. Heheh.
Olin muuten kuudenneks paras kaikista hakijoista.
Hihih, oli pakko mainita.

Seuraavaan kertaan !

2 kommenttia:

  1. Vähän ihania kuvia! :D

    Toi auto on siisti, mun sedällä oli joskus tollanen valkonen ja se mua kuljetti tolla lavalla :D

    Ooo, sä oot vesillä töissä, toi sun työpaita on ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kiitos! :) Onhan toi auto ihan siisti sen alkujärkytyksen jälkeen.. :DDD Ja juu laivalla oon kyllä, kiitti! :)

      Poista